Často kladené dotazy

Do kolika dnů mi bude moje objednávka doručena?

Každá objednávka se vyrábí na míru a proto na ni potřebujeme čas. Tričko musí projít předtiskovou úpravou a textil musíme připravit k tisku. Každý kus je tedy originál a naše výrobky raději děláme pečlivě, než rychle. Doba dodání výrobků je většinou od 5 do 10 dnů. Uvětších a složitějších objednávek může být i delší. Pokud potřebujete mít Vaši objednávku dříve, doporučjeme Vám ověřit si u nás termín dodání, telefonicky případně emailem a požadovaný termín dodání zapsat do poznámky u objednávky.

Jaké metody platby podporujete?

Můžete u nás zaplatit převodem na účet nebo pohodlněji platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay. Výhodou je rychlost vyřízení Vaší objednávky, jelikož nemusíme čekat na zdlouhavý převod a objednávku začneme vyřizovat ihned. Také máte možnost platby dobírkou, nicméně tato služba je zpoplatněna 39,- Kč a nebo můžete zaplatit hotově při osobním převzetí přímo u nás na adrese Ul. 17. listopadu 48/28, 690 02 Břeclav.

Kolik stojí poštovné?

Standardně zasíláme přes společnost GLS, tato služba stojí 99,- Kč a před doručením Vám zašleme email, že jsme zásilku předali přepravci, který Vás ještě kontaktuje v den doručení. Větší zásilky posíláme  také přes společnost GLS, cena je ovšem dle váhy balíku, takže Vás o ceně přepravy informujeme předem.  

Je možný osobní odběr?

Ano, Vaši objednávku si můžete osobně vyzvednout na adrese naší provozovny Ul. 17. listopadu 48/28, 690 02 Břeclav. Otevírací doba je PO-PÁ 9:00-17:00. Osobní odběr na naši provozovně je zdarma.

Mohu svou objednávku změnit.

Pokud potřebujete něco změnit po potvrzení objednávky, okamžitě nás kontaktujte na tel.čísle +420 606 498 448 a zjistíme v jaké fázi výroby Vaše objednávka je a pokud Vaše tričko ještě nebylo vytištěno, můžete si změnit jeho barvu, popřípadě velikost. Stejně si můžete změnit také samotný motiv.

Jak se od sebe liší nabízené trička?

Většina textilu z našeho sortimentu je ze 100% bavlny, takže jde o příjemné materiály, které jsou pohodlné na nošení. Textil se liší hlavně gramáží, čím vyšší je toto číslo, tím je tričko “tlustější”. Textil o nižší gramáži je vhodnější v létě a naopak na zimní období je vhodnější vyšší gramáž.

Jaké jsou rozměry triček?

U každého produktu v creatoru můžete kliknout na tlačítko “rozměry” a otevře se Vám tabulka s rozměry daného produktu. Tato tabulka je ovšem jen orientační a může mít mírné odchylky.

Prodáváte i trička nebo mikiny bez potisku?

Ano, u nás můžete zakoupit trička i ostatní sortiment i bez potisku, stačí vybrané zboží vložit do košíku bez motivu.

Jaký je maximální rozměr motivu, který můžete vytisknout?

U textilů, na který tiskneme převážně metodou přímého digitálního tisku, je maximální plocha potisku 29×45 cm, nicméně pokud jde motiv složit z více částí, může být potisknutelná plocha větší.

Kontrolujete před tiskem každý návrh?

Snažíme se kontrolovat každý motiv či grafiku, pokud si náhodou všimneme nějaké gramatické nebo jiné chyby v návrhu, budeme Vás kontaktovat, ale odpovědnost za obsah motivu nese plně zákazník.

Jak správně trička prát a žehlit?

Správná péče Vám zajistí delší životnost Vašeho oblečení. Pro vyšší trvanlivost potisku doporučujeme prát při teplotě 30 – 40° C a žehlit naruby. Dále doporučujeme používání pracích prostředků bez bělících přísad. Pokud použijete sušičku, zvolte režim pro jemné prádlo. Výrobek se nesmí čistit organickými ani chemickými rozpouštědly. Doporučujeme tričko před prvním nošením vyprat, čím chladnější vodu při praní použijete, tím delší životnosti dosáhnete.

Jak si mám vytvořit vlastní motiv?

Pokud nevíte jak náš Creator používat, podívejte se na videonávod, který najdete přímo v Creatoru. Do toho se dostanete z hlavní stránky, nebo proklikem z produktů v našem sortimentu.

Je možné upravit svůj návrh po vložení do košíku?

Ano, z košíku se vrátíte zpět do kreatoru a poté kliknete na “mé návrhy” kde najdete Váš návrh, který lze dále upravovat. Poté jej vložíte znovu do košíku a původní návrh odstraníte.

Budou mé návrhy vypadat přesně jako na obrazovce a bude mít přesné rozměry?

Jelikož se jedná o ruční práci a snažíme se aby velikosti odpovídaly velikosti trika, můžou nastat drobné odchylky. Stejně tak má každý monitor jiné zobrazení barev a proto nemůžeme garantovat, že bude barva přesně odpovídat. Pokud si přejete dodržení naprosto přesných rozměrů, uveďte prosím tyto rozměry do poznámky v kreatoru, případně máte možnost připsat poznámku i v košíku.

Jak použít slevový kupon?

Pro uplatnění vaší slevy je nutné zadat kód tohoto kuponu do příslušného políčka v objednávce. Pokud kód nezadáte, nelze slevu uplatnit ani později nijak vymáhat.

Pokud máte problémy se zadáním slevového kuponu, kontaktujte nás a my se pokusíme problém vyřešit s Vámi.

Je možné získat množstevní slevu?

Ano, spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě a proto nabízíme u většiny produktů množstevní slevy na textil i na potisky. Tyto slevy jsou od 5ti do 9ti kusů 5%, dále je od 10ti do 25ti kusů 10% sleva, od 26ti do 50ti kusů je sleva 20% a nad 50 kusů nabízíme 30% slevu.

Je možné si vybrat přesný datum doručení objednávky?

Garantovat přesné doručení nedokážeme, nicméně pokud nám napíšete tento konkrétní datum do poznámky při objednávce, pokusíme se jej dodržet.

Jde v nutném případě nějakým způsobem zrychlit doručení?

Jelikož při platbě převodem vyrábíme až po doručení peněz, doporučujeme rychlou platbu platební kartou. Poté zadáváme objednávku ihned ke kontrole a do výroby.

Co mám dělat, pokud mi nepřijde potvrzení objednávky?

Každou objednávku potvrzujeme e-mailem, ale pokud Vám žádný nepřišel a jste si jistí že jste uvedli správný e-mail, zkontrolujte si prosím schránku se spamy, do které se mohlo potvrzení dostat, i když se samozřejmě o spam nejedná. Pokud nebude ani toto řešení úspěšné, kontaktujte nás prosím buď na e-mail info@trikomarket.cz nebo telefonicky na čísle +420 606 498 448 a my problém dohledáme a vyřešíme.

Přišel mi e-mail, že jste zboží expedovali, ale objednávka mi stále nepřišla.

Někdy se může stát zdržení na straně dopravce, proto prosím vydržte ještě 2 dny a vaši objednávku jistě dostanete. Pokud ne, kontaktujte vámi zvoleného dopravce a vyžadujte ať zjistí kde se zásilka zdržela. Pokud nebudete úspěšní, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme.

Přišlo mi znečištěné tričko, co s tím?

Pokud se stalo, že máte na triku fleky nebo jiné znečištění, triko vyperte. Může to být jen emulze nebo stopy po tepelném lisu a ty vždy po prvním vyprání zmizí. Pokud skvrny po vyprání nezmizely, máte právo triko reklamovat. V tomto případě využijte náš reklamační formulář.